Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Vilken kväll!!

Som jag fick dansa igår kväll och som jag dansade, oj oj oj. Var nästan så jag skulle tro någon hade fått reda på att det var min födelsedag, för så mycket som ha dansade och så mycket som jag blev uppbjuden.

Perikles (ett skånskt gäng med obegripligt mellansnack och något äldre herrar med annorlunda musikstil) är kanske inte det roligaste bandet att dansa till, men hela konceptet igår med dansant folk, hyfsat väder, bra dansgolv osv gjorde kvällen till en kanonkväll.

Nu sitter jag här på jobbet med ömmande fötter och lite trött i kroppen. Vågar inte titta efter om det finns blåsor under fotsulorna, men risken är stor. Hoppas vädret vill klarna upp lite till kvällen i alla fall, för jag vill åka till Skansen och dansa till Expanders.

Kommentarer till: "Vilken kväll!!" (1)

  1. Vad härligt med en sån go’ kväll! Får hoppas att kvällen ikväll blir lika lyckad! 😀

    Kramen

Kommentera

