Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Vad gör jag här???

Är på plats på jobbet sen ett par timmar tillbaka och jag gör…. precis ingenting. Telefonen är stendöd, det är inget folk närvarande – av 75 rum är det kanske 7 personer här, arbetsuppgifterna lyser mestadels med sin frånvaro – är ju ingen här eller där som producerar något. *SUCK*

Kommer inte jobba ihjäl mig, den saken är säker. Inte kommer det bli långa dagar heller

Kommentarer till: "Vad gör jag här???" (1)

  1. Det verkar som du har det ungefär som jag. Vi är fyra här och allt är stendött.

Kommentera

