Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Lida mot sitt slut…

Nu börjar vår vistelse här i Orsa lida mot sitt slut. Om 12 timmar sisådär är vi åter i storstan. Är med blandade känslor jag åker hem. Trivs väldigt bra här uppe, men borta-bra-men-hemma-bäst. Skulle nog antagligen dö av lappsjuka om jag var här i för långa doser *ler*.

Inte bara denna resa som snart är slut, lika så min semester sjunger på sista refrängen. Jobbet kallar på måndag *suck*, men om 2 veckor så får jag lite till. P.g.a semesterrestriktioner och annat arbetsgivardravel för Exet har jag för Minis skull delat upp min semester i många små delar inte det optimala . Kan bli skönt med en höstsemester med.

 

Kommentera

