Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

När solen strålar så här härligt från himlen så infinner sig inte riktigt inspirationen till att skriva och uppdatera bloggen. Ikväll har vi för första gången i år suttit ute på altanen och ätit vår middag. Middagen bestod av grillad lax och färskpotatis. Så härligt och så gott.

Har fått gett en rejäl rotblöta till rabatt, krukor och lådor där växter av alla de sorter växer. Ja, än så länge så växer och frodas det. Men lär nog bli värre när semestern slår in och vi åker bort. Ska se om jag kan få några av dom där självvattningskorkarna att fungera som jag köpt. Värt ett försök i alla fall.

Kommentarer till: "Bloggtorka vs rabattorka" (1)

  1. sicken afton!! underbart med svensk sommar, eller hur!

    va fint det har blivit här hos dig förresten! blir alldeles inspirerad. jag har själv tänkt bygga om nosarna nästan exakt som du byggt din sajt… nu blir det kanske copycatvarning om jag ger mig på det projektet nu 😉

    tjo!

Kommentera

