Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

1-årskalas

Hipp hurra på min bloggs födelsedag. Idag är det på dagen 1 år sen jag startade denna blogg!!! Jag började på blogg.se men avancerade efter ett drygt halvår över till wordpress.com. På detta år har jag hunnit med ca 950 inlägg och fått ca 2100 kommentarer.

Ett fyrfaldigt leve för min blogg den leve, hipp hipp hurra hurra hurra hurra

Kommentarer till: "1-årskalas" (5)

  1. kramgo72 sa:

    Grattis på den stora dagen!!! 😀

    Kram

  2. Vad duktig du är på att skriva dådå… Jag har haft min blogg i över tre år och är FORTFARANDE inte ens uppe i tusen inlägg! Får kanske lägga på en rem 🙂 Men grattis bloggen på 1-årsdan!

  3. Grattis på ettårsdagen!
    Kram

  4. Grattis på 1-årsdagen!!! Jag är dig i hälarna vad gäller inlägg! ;o)
    Fasen, vad arg jag skulle ha blivit om jag hade varit på det där tåget!! Grrr…

Kommentera

