Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Jepps, sista avsnittet ever av CityAkuten. 13 säsonger har serien hållt på. Mitt enda tv-måste all time. Så vad ska jag nu se på tv? Jaja, ska inte gråta över det nu, utan njuta och snyfta till det sista avsnittet som går precis nu. Har dock väldigt svårt att tänka mig det kommer att komma någon serie i samma klass som CityAkuten är/var.

Nu är det slut på reklampausen så jag ska ta min förpackning med näsdukar och snyfta mig vidare.

Uppdatering

Nu har jag bestämt mig. Jag ska skaffa alla 13 säsonger på DVD, no matter what!!

Kommentera

