Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Nu har jag bara resten kvar som ska tas om hand om imorgon.

Ja, det är alltså städningen av lägenheten jag menar. Det är inte bara sviter av att jag inte har städhjälp längre, utan det är sviter efter det fina vädret som var i häromveckan, då jag lät allt inomhusarbete vara till förmån för allt soldyrkande och altanfixande. Det är inget kul jobb att rensa upp i detta katastrofområde, men det måste göras. Sätter jag bara fart så ska resten vara klart på ett par timmar.

Tjingeling!

Kommentarer till: "Halva tågolyckan avklarad" (7)

  1. Urk, vi måste göra detsamma imorgon. Om du inte hörde mig så säger jag det igen.. URK!

    Och du får gärna vara vårt nattsällskap. Då kan jag sova medan du vaktar tokstollen:-)

  2. Ja du, kom hem till mig så kan vi prata stök…
    Det är det som står överst på lista nu när jag fick sommarlov i går. Storstäda huset. Undrar om jag ska börja nu eller om man får ha helg först;)

    Lycka till med städandet:)

  3. kramgo72 sa:

    Bra att du övar innan ni kommer hit… 😉 Men har ff inte hittat de där städhandskarna med rosa fluff…

    Kram

  4. Mamma har ju varit hemma hos mig så det krävdes bara lite dammsugning och toalettstädning för att få allt i tipptopp igen!! Nice!

    Ha en bra dag!! Kram!

  5. Alltså, mamma var ju här en vecka och helsanerade hela huset.. På min förra kommentar lät det som om hon dammat ner stället och skitat ner vårt badrum!!! Hahahhaha…

  6. Oj, du bor också i ett katastrofområde.
    Sätt på dig ett par solglasögon, höga stövlar så märker du inte av det;)
    Kram

  7. Visst har jag badkar.
    Men det vart så akut i morse att jag inte kunde vänta på att karet skulle fyllas.
    Annars badar jag nu mycket, snart börjar det växa fiskfjäll på mig;)
    Kram

Kommentera

