Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Upphittat

Minis regnkläder har kommit till rätta. Dom fanns på hennes sk lillebrors plats. Alltså, dom har kommit tillbaka till skolan efter att hon hade på sig dom hem i förra veckan. Eftersom hennes kapprum ligger 50 m bort i korridoren, i en ”återvädsgränd”, gentemot sin sk lillebrors så har man bara dumpat av kläderna där. Varför underlätta för Mini?

Att jag hittade dom felhängda kläderna är en ren slump. Jag fastnade i en diskussion med en av fröknarna ute i entrén och då när jag ska säga hejdå och vrider huvudet får jag syn på det speciella märket som finns i fodret på jackan. Nyfiken och lite bitsk så där efter gårdagens missöde så vill jag kolla närmre, och mycket riktigt. DET ÄR MINIS  regnkläder.

Nu hänger dom där dom ska!

Kommentera

