Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Arkiv för 22 maj 2009

Mycket gjort idag?

Skulle inte tro det. Vaknade vid 0730 efter en mycket orolig natt, sovit så otroligt illa så jag undrar om jag sovit så illa någon gång tidigare. Klev upp och satte mig i soffan framför tv:n med ett korsord i handen och slötittade på tv. Förblev i den ställningen ett par timmar när jag masade mig till datorn för att kolla öppettider till återvinningscentralen då jag har hur mycket skit som helst som ska dit.

Kl 13 skulle dom öppna så ingen panik med lastning i bilen tänkte jag, för att 15 minuter senare se hur regnet öste ner. I och med det så ställdes soptippsplanerna in för idag och jag återvände till soffan. Sen har jag legat där och slumrat/sovit om vart annat.

Det enda av värde hände för cirka en timma sen då jag var tvungen att ge mig ut för att handla mat och passade då på att hämta ut ett bokpaket till Mini. Det är ju ändå långhelg och jag har haft varenda helg innan inbokad med något så det är väldigt skönt att inte behöva göra någonting.

Spotippen finns kvar imorgon med 😉