Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Rättvisans kvarnar..

.. har nu börjat mala.

Odellskan är nu åtalad och jag bara hoppas det blir en sträng påföljd, se artikel. Jag kan inte för mitt liv, hur jag än vrider och vänder på saken, få till det hon har gjort som konst.

Kommentarer till: "Rättvisans kvarnar.." (4)

  1. Jag satt precis och funderade på samma sak.. Det finns inget som har med konst att göra i det här.. det är bara sjukt, dumt och oerhört larvigt. en nivå så låg att jag hade kastat ut henne från utbildningen. När det finns folk som verkligen behöver hjälp!!

  2. dagensekosblogg sa:

    Pangis – men hon har ju skolledningen bakom sig. Det är nästan mest skrämmande.

  3. Ja, somPangis sa, det finns folk som verkligen behöver hjälp. Som borde få komma in akut men inte får göra det för att platserna är slut.. Fy f-n så patetiskt att göra något sådant och sedan kalla det konst.. Böter skulle vara det minsta hon skulle tvingas betala..

  4. Jag anser att konst är att göra något som inte alla klarar av. Så det hon har gjort är per den definitionen konst. Frågan är snarare om det är tillåtet att bryta mot lagar och regler för att framföra sin konst. Och jag är mycket tveksam om konstnärer har den rätten. För om konstnärer har den rätten borde alla ha det, och då skulle anarki råda.

Kommentera

