Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Imorgon är det jag som ska utvecklingssamtal/lönesamtal. Undrar om det går lika smärtfritt som med Mini ;).  Jag tycker det är jättebra att det finns dom här samtalen, men kan ändå inte låta bli att förundras denna gång.

Har som sagt var en ny chef. Han har haft sin tjänst i 1 månad, kom till oss den 15 april, och så ska han hålla samtalet med mig?! 😮 På denna knappa månad har han väl varit på plats i 2 veckor och hur han då kan ha bildat sig sin uppfattning får jag inte att gå ihop. För det är ju det som varit som ska behandlas, vara som underlag till lönerörelsen som pågår.

Jaja, nya chefen får som han vill ;). Så håll tummarna för mig imorgon onsdag kl 1230.

Kommentarer till: "Då var det min tur.." (2)

  1. Sådana samtal tenderar att bli ett samtal där chefen skaffar sig ett begrepp om organisationen och personalen.. Jag har råkat ut för det och gillar det inte men jag hålelr givetvis mina tummar för dig!!!

  2. kramgo72 sa:

    Självklart håller jag en tumme (och en stortå) för dig!
    Kram

Kommentera

