Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Pappa har precis ringt. Han är på väg till aktuen med bror min, igen. Något med kramp i brors ena ben och för högt blodtryck som läkare på vårdcentralen inte får bukt med. Jaja, ännu en natt i sömnlöshetens tecken.

Ska det aldrig bli lugnt? Kan jag aldrig få sluta oroa mig? Ska detta vara början på slutet?

Kommentarer till: "Men va fan är det nu då *suck*" (6)

  1. Nämen usch, inte igen!! Stackare!! Jag hoppas det ordnar sig.. Kram!

  2. Nämen.. vad är det du skriver..

    Nej början på slutet är det inte, det är bara massa grus i maskineriet..

    Men likväl är det väldigt jobbigt!

    Styrkekram!

  3. Igen!? Hoppas de snart ser en lösning så han slipper bli så dålig. Tänker på dig:)

  4. nämen….usch….

    jag vet hur det är att vara orolig och ha ont i magen för andra. Inget skoj.

    Hoppas det löser sig på bästa sätt. **kram**

  5. Oj.. Låter inget vidare!

    Hoppas allt går bra.. Vi håller tummarna!

    Pok

    Mallafamiljenbralla

  6. Nämen usch då!!! Det där låter ju inget skoj ut… *suckar*
    Hoppas att det inte är något allvarligare med bror din – håller tummarna här vettu!

    Bamsestor och varm kram

Kommentera

